Legyél Te is környezettudatos, és csökkentsük a logisztikai költségeket együtt!
Vásárolj legalább 10-15 szappant egyidejűleg, mert akkor ingyenes a kiszállítás.
A vásárlási szerződés a ZZ-LUB Kft. által üzemeltetett szappan.hu Online Áruházban történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön a megrendelésének leadásával a ZZ-LUB Kft. vásárlója lesz. Kérjük, hogy rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el az alábbi dokumentumot! Kérdése esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz! Elérhető e-mailen az info(kukac)szappan.hu címen.
A szappan.hu Online Áruház (továbbiakban Áruház) által forgalmazott termékek ellenőrzött minőségéért a ZZ-LUB Kft. garanciát vállal. Az Áruházon keresztül történt elektronikus rendeléssel az alább leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre az Áruház és a rendelést leadó magánszemély vagy cég (továbbiakban vásárló) között.
A vásárló a rendelés adatait összesítő „Összefoglalás és megendelés” oldalon a „Vásárlás” gomb megnyomásával fogadja el a szerződés feltételeit.
Az Áruházban történő vásárlás kizárólag elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a https://www.szappan.hu webcímen.
ZZ-LUB Kft.
Székhely: 9700 Szombathely, Tompa M. u. 9.
Adóigazgatási szám: 32319826-1-18
Cégjegyzékszám: 18-09-115703
E-mail: info@szappan.hu
Az áruházban regisztráció nélkül, és regisztráció után is lehet vásárolni.
Mi a regisztrációt ajánljuk, mert
Az Áruház minden esetben a vásárló által az aktuális rendelésben rögzített adatoknak megfelelően teljesíti a megrendelést, és állítja ki a számlát.
Bármelyik adatlapot, amelyik egy vagy több hibát tartalmaz, érvénytelennek nyilvánítjuk, és az Áruház semmilyen felelősséget nem vállal a hibás adatokból eredendő téves teljesítésért.
A vásárolt áruk jellemzőit a konkrét árucikkhez tartozó információs oldalon tudhatja meg.
A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t is. A termék vételára és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett és a rendelésről küldött visszajelző emailben is szerepel.
A rendelés ellenértékét (az áruk vételára, szállítási díja, stb.) a vásárló a megrendelési folyamat részeként, a felajánlott fizetési mód lehetőségekből kiválasztva az arra érvényes feltételek szerint fizeti ki.
Az Áruházban történt rendeléssel minden vásárló kijelenti, hogy elfogadja a vásárlási szerződést, és azt magára nézve kötelező érvényűnek tekinti, valamint tisztában van a rendelés menetével.
Vásárló vállalja, hogy gondoskodik az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről.
Az Áruház rendszere minden érvényes rendelésnek automatikusan rendelésazonosító számot ad, melyet a vásárló által megadott címre küldött rendelésigazoló e-mailben közöl. Csak a rendelésazonosítóval rendelkező megrendelés érvényes.
A megrendelt áru kiszállítását az MPL csomagküldő szolgálat végzi a vásárló által megadott címre. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, úgy a futár erről a körülményről értesítést hagy.
A megrendelt áru kézhezvételétől számított nyolc munkanapon belül a vásárlónak joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a ZZ-LUB Kft. köteles a vásárló által kifizetett vételárat visszatéríteni legkésőbb az elállást, illetve az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, továbbá a vásárló viseli az áru visszaszolgáltatásának költségeit.
Az előzőekben írt elállási jogot nem jogosult a vásárló gyakorolni, amennyiben a megrendelt áru csomagolását felbontotta.
Ha a megrendelt árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, akkor azt a ZZ-LUB Kft. 15 napon belül díjmentesen kicseréli.
A vásárlók személyes adatainak kezelése és felhasználása az Adatvédelmi törvény előírásainak megfelelően történik. A vásárló a regisztrációval/vásárlásával hozzájárul adatainak a vásárlási szerződésben meghatározottak szerinti kezeléséhez.
A ZZ-LUB Kft. a vásárlók adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja. Az így átadott személyes adatokat az alvállalkozók semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.
A vásárlónak joga van a ZZ-LUB Kft.-től tájékoztatást kérni adatai kezeléséről, kérni adatainak helyesbítését, illetve adatainak a Natúr Kézműves Kft. vásárlói adatbázisából való törlését.
Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk. A főoldalon kiemelt ajánlatainkra, akcióinkra hívjuk fel figyelmét. A keresés lehetőségével könnyedén megtalálhatja a keresett terméket, vagy tematikusan elrendezett „polcainkon” kedvére válogathat. A vásárlás menete egyszerű, a bevásárlókosár tartalma bármikor módosítható, a benne lévő termékek törölhetők. Bejelentkezés után a kosár megőrzi a már belerakott termékeket. A vásárlás során felmerülő kérdésekre – szállítás, fizetés módja, garancia, vásárlás folyamata stb. – is igyekeztünk kielégítő válaszokat adni. Vásárlás és regisztrálás előtt kérjük figyelmesen olvassa el az alábbiakat!
Hogy könnyebben rátalálhasson az Önt érdeklő termékekre, használja a keresési funkciónkat! Ha konkrétan egy termékre kíváncsi, esetleg egy csoportba tartozó termékekre, nem kell mást tennie, mint a keresőmezőbe beírni a termék nevét, annak részletét, összetevőt vagy éppen a problémát, amire a megoldást keresi (pl. fáradékonyság). Ha nem tudja azokat pontosan, elég csupán a töredéküket beírnia.
Miért érdemes regisztrálnia magát áruházunkban?
• Regisztrált vásárlóink könnyebben és gyorsabban tudnak vásárolni.
• Hírlevelünkre feliratkozhatnak, amelyben tájékoztatást adunk az új termékekről, kedvezményes ajánlatainkról, illetve akcióinkról és rendezvényekről.
Regisztrációhoz kattintson a „Belépés/Regisztráció” gombra, majd értelemszerűen töltse ki a regisztrációs mezőket. Az adatokat a ZZ-LUB Kft. bizalmasan kezeli, a felhasználónév kivételével a későbbiekben lehetősége van adatait módosítani az „Adataim” menüpont alatt.
Figyelem! A szappan.hu Online Áruház rendszere teljesen automatikus! A teljes vásárlási folyamat (a termékek kiválasztása, mennyiségek, szállítási-számlázási címek megadása, szállítási és fizetési opciók megjelölése) aszerint rögzül, ahogyan Ön azt a webáruházban megadja. A megrendelt áruk becsomagolásán kívül emberi beavatkozás nem történik!
Tipp: Gondosan ügyeljen a megadott email-cím helyességére, mert a megrendeléséről készült visszaigazoló e-mailt erre a címre küldjük.
Ahhoz, hogy a kiválasztott termékeket megvásárolja, azokat bele kell helyeznie a kosarába. Ezt a “Kosárba” gombra kattintva teheti meg. Ezután a következőket teheti: folytatja a vásárlást, és további termékeket helyez a kosárba (Vásárlás folytatása), vagy továbblép a vásárlás befejezéséhez (Megrendelés).
Tipp: A kosárba helyezett termékeket bármikor visszateheti a polcra vagy darabszámát módosíthatja.
Termékeinket közvetlenül ajánlhatja emailen ismerőseinek, amennyiben a “share this” lehetőségre kattint.
Amelyik termék jelenleg nincs raktáron, az mellett nincs “Kosárba” gomb, mivel figyelünk a készletszintre. Érdemes pár napon belül visszalátogatnia Áruházunkba.
A rendelés ellenértékét (az áruk vételára, szállítási díja, stb.) a vásárló a megrendelési folyamat részeként, a felajánlott fizetési mód lehetőségekből kiválasztva az arra érvényes feltételek szerint fizeti ki. Minden esetben a megrendelése idejében érvényes, a honlapon szereplő, valamint a visszaigazolásban is feltüntetett aktuális áron vásárolhatja meg termékeinket.
Ha a megrendelt árucikk hibás, vagy a szállítás során megsérült, akkor azt a ZZ-LUB Kft. a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló jogszabály 4. § (2) bek. szerint max. 15 napon belül díjmentesen kicseréli.
A készpénzes fizetési mód esetében a számlán szereplő összeget a csomag átvételekor a szállító cég futárjának fizeti.
A megrendelt termékeket elsősorban az MPL csomagküldő szolgálat segítségével juttatjuk el az Ön által megadott szállítási címre. Rendeléskor választható a szállítási módok között feltüntetett más szállítási mód is. A rendeléskor a kiszállítás (postára adás) ideje 3-5 munkanap. Az ünnepek alkalmával esetleges késedelemre lehet számítani, melyről igyekszünk időben tájékoztatni vásárlóinkat. A szállítás pontos díjáról a rendelés során kap tájékoztatást. A díjváltoztatás jogát fenntartjuk, de a már leadott rendelések teljesítése azért a díjért történik, amit a rendelés jóváhagyásakor feltüntettünk, és ami a visszajelző e-mailben is szerepel. (Kivéve, ha a rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek: a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási kondíciók vonatkoznak.) A szállítási díj az áru áfa-tartalmával azonos kulcsú általános forgalmi adót tartalmaz, melyről minden esetben – az áruval együtt – áfás számlát adunk, melyet megtalál a küldeményben.
Szállítási címnek megadhat bármely olyan magyarországi címet, amelyen Ön munkaidőben (hétköznapokon 8 és 16 óra között) elérhető. A rendelésének leadásakor gondosan ügyeljen a szállítási cím helyes megadására!
Annak érdekében, hogy a szállítási problémákat elkerüljük, kérjük Önt, hogy szíveskedjék figyelembe venni a következőket:
• A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni vagy olyan címet, ahol Ön napközben tartózkodik. Ebben az esetben ügyeljen arra is, hogy a saját neve mellett a cég, a vállalkozás nevét is adja meg, illetve nagyobb cégeknél a recepciót vagy postázással foglalkozó kollégáját értesítse, hogy küldeményt vár!
• Az áruház rendszere teljesen automatikus: amit Ön rendeléskor a megfelelő mezőkben megad, az automatikusan, ellenőrzés nélkül kerül a küldeményre, ezért kérjük, hogy feltétlenül figyeljen oda, hogy pontos szállítási adatokat írjon be! Ez vonatkozik a szállítási névre is: ha Ön a megrendelő, de a megadott címen nem az Ön neve van kiírva az ajtóra vagy a postaládára, akkor adja meg az ott szereplő nevet is!
• Ha a futár nem talál senkit a címen, akkor értesítést hagy, de sajnos ez az értesítés gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert pl. a postaláda nem zárható, vagy sok reklámanyagot dobtak bele stb. Ha küldeményt vár, akkor kérjük, hogy mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládáját, hogy nincs-e benne értesítés!
A bal oldali menüsorban választhat fő kategóriáink közül. Itt látja azokat a csoportokat, amelyekben a termékeket elrendeztük, hogy Ön könnyebben találhassa meg a keresett árucikket. A főoldali ajánlatok között is böngészhet.
Jelentkezzen be az előzetesen regisztrált fiókjába.
1. A kiválasztott terméket helyezze a kosarába.
2. Ellenőrizze a mennyiségeket az „Frissítés” gombbal.
3. Ha regisztrált vásárlónk, akkor a regisztrációkor megadott adatai fognak itt megjelenni. Ha ettől eltérő címre, névre kéri a számlát, akkor változtassa meg a mezőket.
4. A „Vásárlás” gombra kattintva rendelését véglegesíti, az bekerül a rendszerünkbe, hogy feldolgozhassuk.
Iratkozzon fel hírlevelünkre! (Ezt a regisztráció során teheti meg.)
Hírlevelünkben rendszeresen tájékoztatjuk megjelenő újdonságainkról. Számos akciónk kifejezetten a feliratkozott vásárlóinknak szól.
A feladott rendelésekről pontos könyvelést vezetünk. Ha egy küldemény nem érkezik meg, akkor a küldeményen szereplő vonalkódos azonosító alapján lehet megkeresni. Első lépésben kérjük, hogy jelezze számunkra a problémát, hogy a futárszolgálattal fel tudjuk venni a kapcsolatot!
A Kosárba tett termékeket a rendszer csak 1 napig foglalja, és tárolja Önnek .
A rendeléseket naponta dolgozzuk fel. Amennyiben minden rendelt termék van raktáron, akkor a futár 3-5 munkanap alatt megkapja tőlünk kézbesítésre a csomagot. A szerződésünk szerint a futár már az átvételt követő munkanapon megkísérli a csomag kézbesítését. Ha az első kézbesítés sikertelen, akkor azt a következő munkanapon megismétli. Ha az is sikertelen, akkor értesítést hagy, hogy a csomagot melyik átvételi helyen helyezte letétbe. A letétbe helyezett csomagot 10 munkanap után a sz7állytó visszaküldi nekünk.
A futárszolgálatok naponta 08:00-16:00 között szállítanak. Szállítási címként jelöljön meg olyan címet (pl. munkahely), amelyen ebben az időszakban Ön biztosan elérhető.
Vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot! Ellenőrizze, hogy helyes/érvényes email-címet adott-e meg! Ha igen, akkor a rendelésének újbóli leadása előtt érdeklődjön ügyfélszolgálati irodánkban e-mailen az info(kukac)szappan.hu címen.
Igen, mindaddig, amíg a korábban leadott rendelés(ei)t postára nem adtuk. A rendelése beérkezési napját követő nap 14 óra után beérkezett összevonás vagy módosítás kérést már nem biztos, hogy figyelembe tudjuk venni.
Modern világunkban nem kérdéses, hogy miért részesítik előnyben egyre többen a webáruházakat. A vásárlás sokkal kényelmesebb, gyorsabb, nem kell alkalmazkodni senkihez és nyitva tartási időhöz sem. Ráadásul szinte mindent beszerezhetünk online. Szappan webáruházunkban a legkiválóbb szappanokat találja mindenféle bőrtípusra. Célunk, hogy vásárlóink elégedettek legyenek, ezáltal törzsvásárlókká váljanak, ezért nagy választékban, jó áron kínáljuk termékeinket.
Szappan webáruházunk kitűnő választás, ha nem szeret sorban állni, ha nem ér rá nyitvatartási idő alatt vásárolni, és szereti a kézműves szappanokat. Tőlünk bármikor rendelhet, még csak fel sem kell állnia a fotelből vagy elmenni a munkahelyéről! Érdemes körülnézni honapunkon, ahol bőrtípusonként vagy bőrproblémák szerint csoportosítva is válogathat termékeink közül, megkönnyítve ezzel a döntést.
Böngésszen Ön is szappan webáruházunkban, és rendeljen kedvére! Ha kérdése van termékeinkkel kapcsolatban, akkor bátran forduljon hozzánk megadott elérhetőségeink bármelyikén!
© 2020 - MINDIG SZAPPAN webáruház - +36 70 634 6627 - info@szappan.hu