Az itt olvasható szállítási feltételeink belföldi szállításra vonatkoznak. Külföldi szállítási címre beérkező megrendelések elfogadását és teljesítését előzetes, egyedi és e-mailben írásban rögzített feltételek és díjak alapján vállaljuk.

A megrendelt termékeket az MPL csomagküldő szolgálat segítségével juttatjuk el az Ön által megadott magyarországi szállítási címre. A beérkezett rendeléseket legkésőbb a beérkezést követő 3-5 munkanapon belül dolgozzuk fel, csomagoljuk, és juttatjuk el a szállító partnerünkhöz. Az MPL csomagküldő szolgálat a küldeményeket legtöbbször a feladást követő első munkanapon már kézbesíti. Az itt feltüntetett szállítási feltételek az MPL csomagküldő szolgálat általi szállítás esetére vonatkoznak, és az árak a viszonteladó partnereink esetében – egyedi megállapodás szerint – eltérőek is lehetnek.

Szállítási áraink: 8 kg súlyhatárig a szállítási díj nélkül számított és kedvezményekkel csökkentett bruttó 19.900,- Ft kosárértéktől a közvetlen vásárlói megrendeléseket 100 % díjkedvezménnyel ingyenesen szállítjuk. A rendelések aktuálisan érvényes összesített szállítási díja a termék(ek) kosárba helyezését követően a kosárban tekinthető meg. A 8 kg súlyhatárt meghaladó rendeléseket egy szállítási megrendelésben egyelőre nem áll módunkban teljesíteni. Ha a vásárolni kívánt termékek összsúlya a 8 kg-ot meghaladja, akkor a rendelés egy szállításban nem rögzíthető, és két vagy több rendelés leadása válik szükségessé.

A leadott rendelések teljesítése alapvetően azért a díjért történik, amit a rendelés automatikus jóváhagyásakor feltüntettünk, és ami az automatikusan kiküldött visszajelző e-mailben is szerepel. Az automatikus megrendelés visszaigazolás az aktuális meghirdetett és érvényes akciók alapján számlázás előtt minden esetben ellenőrzésre kerül. Ennek alapján fenntartjuk a jogot az esetleges eltérések visszaigazolástól eltérő számlázással történő korrekciójára. Ha a rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra vagy szűkítésre kerülnek, akkor az így módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási kondíciók vonatkoznak. A díjváltoztatás jogát fenntartjuk. Bármely okból adódó áreltérés és hiba számlában történő korrigálásának a jogát csak a csomag postára adásáig tartjuk fenn. A postára adást követően, utólagosan semmilyen árváltozást nem érvényesítünk, kivéve, ha az a vevő részére kedvező változást eredményezne, és ezt a vásárló írásban (emailben) kéri.


A szállítási díj az áru áfa-tartalmával azonos kulcsú általános forgalmi adót tartalmaz, és azt minden esetben külön tételként feltüntetjük az áfás számlán. A számla 1 db eredeti példánya utánvételes küldeményeknél a küldeményben található. Azonnali bankkártyás, illetve az előreutalásos fizetési módoknál e-számlát küldünk a rendelésben megadott e-mail címre.

Néhány fontos tudnivaló:

Annak érdekében, hogy a szállítási problémákat elkerüljük, néhány tanácsot szeretnénk megrendelőinknek adni:

* A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérem ügyeljen, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét is adja meg, illetve nagyobb cégeknél a recepciót vagy postázással foglalkozó kollégáját értesítse, hogy küldeményt vár!
* Az áruház rendszere teljesen automatikus: amit Ön rendeléskor a megfelelő mezőkben megad, az automatikusan, ellenőrzés nélkül kerül a küldeményre, ezért kérjük, feltétlenül figyeljen oda, hogy pontos szállítási adatokat írjon be! Ez vonatkozik a szállítási névre is: ha Ön a megrendelő, de a megadott címen nem az Ön neve van kiírva az ajtóra vagy a postaládára, akkor adja meg az ott szereplő nevet is.
* Ha a futár nem talál senkit a címen, akkor értesítést hagy. Ez az az értesítés sajnos gyakran elveszik vagy elkeveredik, mert a postaláda nem zárható, vagy sok reklámanyagot dobtak bele, stb. Ha küldeményt vár, akkor kérjük, hogy mindig figyelmesen vizsgálja meg a postaládát, hogy nincs-e benne értesítés.

Sérülés

Normál küldeményeknél – a biztonságos csomagolás miatt – a sérülés viszonylag ritka. Az ilyen esetekre a Hasznos tudnivalók c. fejezet alatt leírt Garancia szabályok vonatkoznak.

Mi a teendő, ha nem érkezik meg a küldemény?

A feladott rendelésekről pontos könyvelést vezetünk. Ha egy küldemény nem érkezik meg, akkor azt a küldeményen szereplő vonalkódos azonosító alapján lehet megkeresni. Első lépésben kérjük, hogy jelezze számunkra a problémát írásban, e-mailben az info@szappan.hu címen, hogy a futárszolgálattal fel tudjuk venni a kapcsolatot.